Friday, July 27, 2012

Selamat dtg ke KKM

Alhamdulillah. Akhirnya saya dah dpt posting dah setelah seminggu lebih berdebar tunggu dpt penempatan kat mana. Syukur ya allah krn Kau mendengar hasrat hambaMu ini. Akhirnya saya ditempatkan di Ibu Pejabat Kem.Kesihatan Msia di Blok E7 beberapa selang dari Blok E12 pejabat lama. Syukur dpt dekat. Ada jugak rakan-rakan yg dpt Hospital dan Pej.Kesihatan Daerah. Bertuahnya aku..

Kini, my skop bidang kerja pun dah berubah. Dah xbuat general admin or service + HR dah.. Skrg dah ala-ala auditor dah. Best jugak nak expose kan diri dan dpt pengalaman baru. Cuma mslhnya kerja ni byk outstation. Hrp bos consider la saya ada baby kecik lagi. Susah nak tinggal. Itu je la kekangannya. Yg lain-lain saya dah rasa seronok di sini. Insyallah boleh buat.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: