Monday, August 29, 2011

PERS : Last week Ramadhan

OK, entry pantas coz nak siap-siap balik kampung dah jap gi..
Minggu ni diet ke laut dalam walaupun x start raya lagi.. so kenaikan sudah dijangka iaitu..tadaaaa...
ini timbangan pagi. petang x sempat nk timbang. mood lari minggu ni. x fully diet dah..
balik raya nnt hrp jgn cecah angka 8 sudah...
slamat hari raya semua...pulun ketupat lemang...

hiatus untill then!

6 comments:

N a d i a said...

Lea, berat kita rasanya dah lebih kurang sama nih.. nak dekat raya dasyat plak naiknye. sedih!


Apa pun, jangan rosakkan mood beraya kita, pulang lah ke kampung dengan hati yang riang yeaa..


Selamat berhari Raya, maaf zahir batin!

aullea said...

Riang ria menaikkan berat badan.. ada lagi allowance 3kg..so no need to feel bad..cewah..konfiden je lepas raya nnt boleh kembali ke asal(75kg)

2 minggu lagi i will be on track!

Slm aidilfitri!

Gettin'newConchita said...

selamat hari raya lea!!!
take k ye, travel safe to ur destination :)
Enjoyyy!!!!

Gettin'newConchita said...
This comment has been removed by the author.
Bicikut said...

hehehehe, baca dugaan nak raya ni, cam sy bedal macam2 dahhhhhhhhh

Tilot said...

selamat ari raya lea...
pas ray tok turun kan blit..hehehe