Thursday, August 11, 2011

none

nonenonenonenone...

none-none-none-none....

no-ne-no-ne-no-ne-no-ne...

* ape benda nonenonenone ni *


sila klik

brape banyak none daaaaa...
ku tension berat statikkkkkkkk...
ape nak buat arh? punce si none ni ke??

4 comments:

N a d i a said...

NONE itu rasanya kalo tak klik sit pon tahu

NONE EXERCISE.


Hehehehhe.. cuba lah Lea, eh cuba lah Lea & Nadia - buat exercise minggu ni pasti ada hasil memberangsangkan!

Chaiyok chaiyok Lea!! (bagi semangat pada diri sendiri gak nih)

;p

aullea said...

aduh aduh.. betul rasa insaf kat ofis je.. bila dah balik rumah, nak hadap berbuka, anak, kemas umah, tdokan anak smp mak nye pun tertdo..

bila nak NONENONENONE?? hehe

ish ish..(byk alasan sungguh kamu)

si tuan putri kiUt said...

samalaaaaaaa.... huwaaaaaaaaaaaaaaaa.... dari isnin hingga RABU berat masih 80.9kg.... salah timbang tu ker?

aullea said...

faiz,
haah..salah penimbang..hehe
kan kan?