Monday, July 4, 2011

PD50H : Weigh In - Week 4

Weigh In PD50H minggu ke..... err x ingat ler pulok.. ke-4 kot!
nampak sangat membiarkan blog ni bersawang...diet pun bersawang huhu..
updet seminggu sekali.. sungguh kemalasan melanda!

okla tanpa bercakap banyak, lea updet berat utk minggu ni.. target sekilo seminggu je ok.
berat pagi tadi..
mungkin sbb mggu lepas turun 200g je minggu ni cecah jugak sekilo... syukur..

total loss minggu ni : 1.2kg saje..
dua bulan di alam 79++
lepas ni xtahu boleh lagi tak..sbb mcm dah sampai limit je ni.. hopefully i can do this!!

2 comments:

N a d i a said...

Tahniahhh!!


Amboih, Lea dah semakin menghampiri nampak gaya nihhh... saya kena berusaha gigih!!

Gettin'newConchita said...

congrats.. yeah kita dah se'angka'tan dah ni :) jom target pangkal 6 pula (huhu ntah bila tercapai) hehe