Monday, July 18, 2011

PD50H : Weigh In - 2 minggu terakhir

Berat PD50H utk minggu ni kita anggap statik je la.. 80.0kg.
ni kira naik 500g dari minggu lepas la ni yer? so another penalti utk saya! :D

hari ni baru nak mula balik setelah 2 minggu ke laut dalam.. hopefully boleh suksess hari ni..
starting point - 80kilooooooo :)
dengan ini saya memvolunteer kan diri masuk contest kak zel & nadia utk bulan puasa nanti..
wah semua contest ko nak sebat..? selagi boleh..

6 comments:

Cik Juju said...

jom aullea...dh byk turun dr 104kg... bape lama amik mase utk reach 80kg ni??

N a d i a said...

Lea~

Selamat datang ke fokus untuk sihat! Hehehe..

Tapi, nak ikutkan betul kat Cik Juju tu, banyakkkk dah Lea turun dari 104kg tu..


Keep fokus dear, saye tunggu Lea nih.. =)

aullea said...

cik juju.. history 2009 - dari 104 ke 87. tahun 2010 - dari 102 sampai hari ni 80. setahun jugak sbb x konsisten. berat turun naik..

nadia, thx.. baru nk bersemangat balik berdiet ni.. nk kejar nadia pulak..

Gettin'newConchita said...

yeah selagi boleh kan lea...
jiayouu :))

Bicikut said...

camne korang diet leh naik plak ni.?

aullea said...

Con, tq!

Bici,
x diettttttt punn tu yg naikk huhu