Saturday, June 25, 2011

Pecah Atkins

Seperti yang dijangka. weekend ke laut.
Hari ni macam tettttt..melantak bukan-bukan. nampak sangat si lea ni gemar benor mkn jajan kropok krepek.. huhu.. hari ni bukan stakat pecah posa tapi tahap 'pecah atkins'...langgar pantang! mmg kantoi habis lah hari ni. makan NASI & ROTI..muahaha. adoi nak buat camne.. esok lagi lah worst kot sbb ada agenda makan-makan tghri kat umh kakak..
yang pilu nya isnin ni naik penimbang..sure naik berat ni waaaaaa :(
xpe la..redha.. hari ni je. janji x buat lagi.....insaf dah ni..
esok be a good girl. i promise.

8 comments:

N a d i a said...

Eh, tukar layout blog jugak eh? Hehhe..


Lea terbuat reward day hari ni ekk?

Takpe, esok masih ada sehari seblom timbang.. chaiyok chaiyok!!

faz said...

uhuk nasi dengan roti...berat tu,hehe..
sehari je...takkan naik berat tu. janji maintain

aullea said...

thx nadia, faz..
saja tukar angin xde keje tukar layout plak..tp xreti nk buat letak gambar kat blakang tu huhu..ape yg ada je la..

reward mcm2 bukan takat nasik roti..menu mengerikan..xsanggup nk letak dlm blog haha

Anonymous said...

page rank tool seo work backlinks backlink building

Anonymous said...

projekdiet.blogspot.com Payday Loan SC Landrum Debitur kartu Banyak bank dalam stres berat pembayaran sering mencari kebangkrutan menjadi pilihan

Anonymous said...

projekdiet.blogspot.com Check Advance IL Lincolnwood Pinjaman keuangan untuk Mac - notebook Buku dapat dimanfaatkan sebagai pinjaman Keuangan Pribadi

Anonymous said...

Hello there! I just would like to give you a huge thumbs up for the excellent information you've got right here on this post. I will be coming back to your web site for more soon.

[url=http://xrumergeek.com]homepage[/url]

Anonymous said...

You are so awesome! I don't suppose I've truly read a single thing like that before. So great to find someone with some original thoughts on this topic. Seriously.. many thanks for starting this up. This site is one thing that is needed on the web, someone with a bit of originality!

[url=http://truebluepokies4u.com]online pokies australia[/url]