Friday, June 10, 2011

PD50H - makan selagi boleh!


Ada 3 hari lagi sebelum rutin diet bermula..ape berlaku dlm 2-3 hari ni??
dengan ini lea mengisytiharkan bahawa lea OFF diet. yay! bebas! (amboi suke)

ini namanya amik kesempatan..mentang-mentanglah contest nk start 13hb (isnin) ni, ada masa ni amik kesempatan nk makan ape yg teringin @ yg x boleh makan lepas diet bermula nnt..
baik korang xyah tiru habit yg x bgs ni..

Antara menu wishlist lea yg dah selamat masuk ke dalam perut 2-3 hari ni..bukan sekali makan. gila pe?! hehe.
jgn sebut ATKINS. 'berdosa' besar kalau tahu lea mkn benda-benda ni...

- Butter prawn + nasi putih (maklumlah dah lama x mkn nasik)
- Nasi goreng daging
- Keropok ikan
- Pringles sebotol sensorang belasah
- Milo ais (kekasih lama) dpt jugak merasa air manis
- Nasi lemak ayam masak merah (dah lama ngidam ni kat pasar malam)
- Nasi lemak paru goreng garing (free org bagi pagi tadi)
- Mc Donald Fries, Ayam goreng 1pc
- Chicken Mc Deluxe
- dan lagi dan lagi......

Itu je setakat hari ni.. ha ade lagi sabtu ahad.. ya rabbi.. camne lah nanti.. ni pun dah rasa nak pengsan mkn byk sgt 2-3 hari ni.. nnt lea updet berat terkini Isnin ni as a starting weight, ok!
amboi bahagia eh leh dpt ponteng diet.. kang x pasal-pasal kembali ke berat asal cyc 85.2kg tu...hahaha

last hari tu 81kg kan.... kita tungguuuu naik sampai brapa kali ni...
mesti pelik nape lea mkn bagai nk rak ni.. ni namanya balas dendam..ekeke. esok-esok dah mendevotedkan diri dengan aktiviti diet balik, nyesal pun x guna kalau xmkn².. tambahan, utk mengumpul semangat & fokus utk diet start mggu depan.. dah tenang nnt baru leh fokus diet.. tak gitu??
ishk..pelikkk!

motto minggu ni, "makan sampai lebam"

5 comments:

~NuJie~ said...

lea!!!!
jgn lupa diri..nanti menyesal..haha!!!

Tilot said...

hahaha...lea.. comel je... takpe, nanti start diet semula, kena btol2 diet.. =)

aullea said...

tu lah nampak kelibat korang ni baru rasa nk menyesal hihi...

insyallah tak.. mesti dapat balik rekod kebangsaan 78.4 hari tu...amin!

N a d i a said...

hahahhaa..

part off diet nih saya surrended!.. tak berani nak bersaing tang tu.. kekeke.. nanti Lea dapat turunkan berat, saya kat situ gak.. hiii..


Bersaing kita mula hari Isnin nanti Okayy!

Angel said...

Hello dari teammate PD50H. Good luck and all the best! :)

http://lunokbanned.blogspot.com/