Monday, May 30, 2011

Diet ke laut

2 minggu menghilangkan diri...
bukan ape, ni kes konon nk surprise..hah amek..last² x turun pun..
sebaliknya ke laut dalam minggu ni.. tp puas hati dapat makan meggie & coklat weekend lepas..huhu
berat ofkoz naik ni area 79-80 plak jadi puaka dah ni.. tp syukur la jugak sebab dekat nak sebulan bertahan kat area ni..xde lah kembali mcm dolu² 85++
kalau menten camni smp raya pun alhamdulillah...atleast dah boleh beli baju kurung siap..xyah tempah² lagi dah..

esok lea timbang..CYC finale weigh in..sure tak dapat top 5..xpe..atleast berjaya pecah angka 8 tu dah memadai... lepas ni harusssss diet lagiiii... target 75kg pulak..

2 comments:

si tuan putri kiUt said...

hahahaha yeke? tapi masih menten ok laaaa.... faizah ni haaaa membeso bagai johannn...hadoii

aullea said...

menten area ni.. sipi² nak ke 8 jugak.. ada time 'pancit' jugak semangat ni kan.. time pancit tu mkn ya allah..mcm 3 bulan x jumpa mknn..

pasni nk fokus balik..
jom jom!