Tuesday, May 17, 2011

CYC Weigh in week 11

Salam. sepatutnye nak updet berat esok, Rabu as cha pun dah bagi permission berikutan berat naik lebih sekilo.jadi angka 80-an balik. tapi fikir-fikir balik xpe lah..lea updet hari ni je, selasa mcm biasa.
Nape naik? sebab lea x jaga makan during weekend.. weekdays so far no prob.. masuk sabtu ahad, nauzubillah.. mcm layang-layang terputus talinya.. sambung balik tali hari isnin.. baru dapat lupus separuh berat yg naik tu...

So berat pagi ni.. of coz naik dari minggu lepas..redha je lah..

naik 300g dari minggu lepas.
minggu ni, ini je yang termampu lea buat..harap minggu dpn dapat capai balik atleast 79.5kg tu..

p/s: jeles ngan nadia dah capai berat 80.0kg..wahh xlama lagi leh pintas tuuuu...

5 comments:

Faizaharis2 said...

tahniahhhhh angka 7 tuuuu...

Tilot said...

walaupun nait minggu tok,.. minggu depan jgan di biar nait gik k!
Chayok!!!

N a d i a said...

Naik 300gram tuh rasanya dalam sehari Lea dah boleh hapuskan dia balik kan? Hehehe..

Saya cuba nak pintas Lea nih tak dapat² lagi nak pintas.. asyik ke depan dari kita je.. huhuh..

Minggu depan kasi 78.0kg plak eh Lea! ;p

aullea said...

TQ semua..

tu lah dah kecut perut nadia dah sgt² menghampiri ni.. ade peluang besar nk pintas utk minggu depan ni..

i'm trying my best minggu ni..hrp² jgn ke laut lagi..

yannalayola said...

teruskan usaha.. huhu