Monday, March 21, 2011

CYC Day 20 & 21 (today!)


Tetiba rajin masuk fitnesspal terus updet itu menu utk semalam dan hari ni.. oh ye menu dinner hari ni dah siap dah pun tu yg leh updet on the spot ni.. dinner time mcm biasa before 7pm.
memandangkan esok nk weigh in so hari ni berusaha utk EAT CLEAN. tak pandang pun karbohidrat tu.. harapkan carbs dari sayur je..hehe
tapi esok lepas timbang entah-entah gi belasah nasi lemak!! hahaha! (shhh..tgk sok camne) dah ade niat 'jahat' tu... isk, induction 14hari pun x lepas-lepas dah berangan nk makan nasik..

huhu tggu esok hasil timbangan camne...harap-harap ade loss.. penat DIET KETAT minggu ni.. harap lepas lah ke angka 85.9 minggu lepas tu..amin! tunggu esokkkkkkkkkkkkkkk!!