Wednesday, June 24, 2009

Take a Break

Hm..semangat oh semangat...kejap ada kejap xde..
semalam aullea makan agak byk i think dlm 1300kcal menjelang jam 4 ptg..
then jam 9.00 mlm aullea makan 3 pc nugget. i am emotional eater,i guess. bila stress my routine terjejas. even smlm i didnt workout pun. kepala tgh serabut kot dgn masalah2 lain..
yer..skrg ni tetiba mcm2 masalah dtg.. ntah ler..

Hari ni aullea puasa ganti. baru je mula. xtau la bila nk abis.. nak buat direct takut xmampu je.slowly la ek..harap2 dapat setel sebelum bulan depan :) Sebelum ni fikir diet rutin je sbb tu smp terlupa nk ganti puasa.. ketinggalan..

so aullea nk rehatkan diri dari diet kejap.. nak bagi fikiran tenang... kelab pun dah lama xjenggah.. berat pun xturun2... xpe lah.. give 'em a break..

so to be continue with my latest news..ok...
aullea dtg sini singgah dengar playlist je.. :)
have a nice weekdays!

5 comments:

ezza erisa said...

ari ni satu rejab..kira dapat puasa sunat sekali :)

hihihi

Yanmie said...

aullea hari nie masuk bln rejab klu puasa dgn penuh iklas selama 3 hari berturut2 maka ALLAH swt akan memberikan pahala seperti 900 tahun berpuasa dan menyelamatkannya dari bahaya dunia dan seksa akhirat

aullea said...

TQ. kebetulan aullea puasa ramai2 dgn staf kat opis nie.. aullea mmg dah plan nk buat smp jumaat. insyaallah :)

* sambil berehat jap dari rutin diet *

Mak Doyah said...

Saya pun puasa hari ni....esok pun insyallah...

RiNi said...

selamat berpuasa lea.. =)