Friday, June 12, 2009

Jom swimming!

Thank God its friday dah.. dah masuk Day 5 sejak semangat baru. menu so far boleh kontrol lagi.. cuma hari nie... adoi..xleh tahan dengan
BUTTERSCOTCH... aullea makan 2 slice (212kcal). puas dapat menikmati butterscotch. roti paling sedap. cupcakes pun kalah...

Sebelum terlupa aullea nak bgtau td masa lunch hour aullea gi beli >>>>
ha..baju utk swimming..tp yg pic >>> aullea amik dari website syarikat baju tu,Ogival..bila lah yek aullea nak ada shaping mcm tu..haha. warna ni la design baju yg aullea pilih. saiz plg besar la..hehe. yelah padan dgn berat aullea ni kan..haha.nak pakai swimsuit,maaf je lah..tertonjol lemak nnt..hehehe.tp xsangka jugak la badan XXL mcm aullea ni pun ada saiz..
Ikut plan hari sabtu aullea gi swimming dgn my sister kat Clubhouse somewhere in KL. hari2 lain mmg bz gile..aullea xreti berenang ni.. tp semangat je lebih smp beli baju renang. minggu lepas blajar sikit mmg tenggelam jek.. tp xpe..slow2.. mmg seronok berendam dlm air..hehe
Tak sabar lak nak terjun ke kolamrenang dgn baju baru ni esok..ekekeke..

1 comment:

Yanmie said...

salam aullea..hehehe ingatkan baju renang aullea td..mmg shaping giler :)